Cumu aduprà a spazzola di rasatura per l'omi

I spazzole anu diverse forme è usi.Ci sò spazzole di maquillaje, spazzole di rasatura, spazzole di scarpi, etc., è parechji spazzole.

Oghje avemu da fucalizza nantu à sta spazzola, una spazzola di rasatura, una spazzola per l'omi.

A spazzola di rasatura hè un strumentu utilizatu da l'omi cù sapone da rasatura quandu si rasa.A spazzola di rasatura rimpiazza a manu per spazzola a schiuma, chì ùn pò micca solu caccià u cutin di a pelle in a barba, ma ancu fà chì a scuma penetre uniformemente in e radiche di a barba, in modu chì a barba hè completamente idratata è ammorbidita da a scuma. è a barba pò esse facilmente pulita quandu si rasa.Hè còmuda è simplice.Risparmiate tempu, ùn vi preoccupate micca di dannighjà a pelle, più liscia è liscia dopu a rasatura.U prucessu di rasatura pò ancu esse un prucessu di piacè, senza sforzu, igiene pulita è persunale.Una bona spazzola di rasatura pò fà chì a scuma entre in i vostri follicle di u pilu è aiuta ancu à riduce a distanza trà a lama è a pelle.

Dopu, parlemu di cumu utilizà a spazzola di rasatura:

1. Pour a scuma di rasatura in una tazza di rasatura speciale, è poi mischjà uniformemente cù una spazzola di rasatura bagnata.

2. Wet a faccia, in particulare a barba deve esse umida cù l'acqua.

3. Aduprate una spazzola di rasatura per applicà a spuma di a barba nantu à a barba.

4. Pudete pianificà secondu u vostru tempu, a durata di u tempu chì a bolla ferma in a barba.
Se pudete persiste in l'ammollimentu per 1 minutu, a vostra rasatura serà assai còmuda.Insistite nantu à l'ammollimentu per 2-3 minuti, perfettu è divertevi, quandu si rasa, a barba hè ovviamente suave, è a rasa a rasa.

5. Dopu a rasatura, lavate a vostra scuma faciale cù l'acqua, sciacquate l'impurità di a pelle è a barba nantu à a rasatura, sciacquate a spazzola di rasatura, è esce felice.


Tempu di Postu: Jul-06-2021