Cumu aduprà una spazzola correttore per dissimulà i vostri difetti?

Pennello correttore

A spazzola di correzione deve esse usata secondu i bisogni reali di u correttore.Da una banda, fate attente à u tempu di usu, è da l'altra banda, fate attenzione à u metudu di usu.In l'usu specificu, i seguenti passi deve esse capitu.

Passu 1: prima di applicà u maquillaje + sunscreen + liquid foundation
Prima di tuttu, duvemu fà i passi preliminari di u correttore, vale à dì, a cura di a pelle è a crema pre-makeup è u maquillaje di basa di fondu liquidu, è dopu u correttore.

Passu 2: caccià a spazzola di correttore è applicà un pocu di correttore
Ùn aduprate micca troppu concealer, basta à tamponà duie volte, circa a dimensione di un fagiolo mungo.Hè bè se a punta di u pennello correttore si tocca un pocu.S'ellu ùn hè micca abbastanza, pudete dip it again, ma ùn dip it too much at once.

Passu 3: Aduprate una spazzola correttore per copre completamente l'acne
Cù u centru di l'acne cum'è u centru, fate un cercolu chì hè 1,5 à 2 volte più grande di l'acne stessu.Applicà u correttore in questa gamma.Attentu à ùn applicà micca troppu concealer, sempre chì u culore hè cupartu bè, pudete piantà.Un picculu numeru di volte hè un sicretu assai impurtante per questu passu.

Passu 4: smear the concealer intornu à l'acne
Prima, pulite u correttore restante nantu à a spazzola di correzione.Allora, fate cura di ùn move micca u correttore nantu à l'acne, è spinghje u correttore nantu à a pelle circundante per mischjà in u tonu di a pelle.Stu passu hè un pocu più difficiule, cusì sia pacienza è pratica un pocu di più volte.

Passu 5: Configurazione di polvere libera
Immergete assai polveri nantu à u puff di polveri, impastate in modu uniforme, è poi puffà delicatamente nantu à a vostra faccia.A gentilezza hè un puntu impurtante.Ùn aduprate micca troppu forza, alluntarà u correttore.

Passu 6: Pulveru pressatu per rinfurzà
Prima, aduprate i vostri ditte per immergete u polveru pressatu.Ùn avete bisognu di utilizà troppu quantità.Basta appughjà ligeramente i vostri ditte nantu à u polveru pressatu per 1 à 2 volte.Allora aduprate i vostri ditte per appughjà delicatamente u polu nantu à a cima di l'acne.Infine, dopu à pressu u polu, l'acne concealer hè cumpletu.


Tempu di Postu: Mar-04-2022