Strumenti da aduprà cù Genie Cosmetics Camo Foundation

A cuntrariu di creme o fundazioni chì ponu esse appiicati cù successu solu cù l'aiutu di i vostri ditte, a maiò parte di e formule basate in polvere necessitanu l'aiutu di un makeup artist per ottene i risultati desiderati.
U novu elf Cosmetics Camo Powder Foundation ($ 11) hè una formula di polvere pressata chì pò ghjunghje à u so pienu potenziale quandu s'utilice cù certi strumenti.
Leghjite per sapè più nantu à e spazzole è spugna chì avete bisognu in u kit quandu utilizate stu novu pruduttu.
A fundazione di camouflage vene cun una spugna di camouflage in polvere per aiutà à simplificà tuttu u prucessu di l'applicazione. A cuntrariu di e spugne di maquillaje in forma di lacrime tonda (spessu aduprate per applicà un correttore liquidu o una fundazione), Camo Powder Sponge hè tonda, piatta è flessibile.
Hè specificamente cuncepitu per aiutà à sparghje è mischjà u polveru pressatu in un movimentu di scorri o tap. L'altri spugne di maquillaje sò generalmente bagnate prima è dopu aduprate in un muvimentu di dabbing o stippling.
U poveru stessu furnisce una cobertura completa, perchè pudete cuntinuà à applicà u pruduttu cù a spugna di camo powder finu à ottene l'aspettu chì vulete. In fattu, sponges in polvere sò un grande strumentu per a cobertura completa.
Sè avete bisognu di rimpiazzà a vostra spugna, duvete sapè chì e marche di bellezza vendenu ancu ricariche di spugna.
Quandu si usa u polveru pressatu, u tipu di spazzola chì sceglite affetterà u vostru risultatu finali.
Una bona pratica basica hè di verificà prima per vede s'ellu si pò esse usatu cù formule di maquillaje in polvere. Certi spazzole sò multi-purpose, mentri àutri sò fatti apposta per un tipu di cunsistenza di u produttu. chì hè megliu per l'applicazione di u produttu.
Se vulete più copertura, cunzidira l'usu di una spazzola di maquillaje cù setole più dense è più strette.elf Cosmetics ricumanda u so Spazzola Polishing Angled ($ 5) per una cobertura media. Un'altra opzione hè u Well People Polishing Brush ($ 26).
Una spazzola più fluffier, looser, o una fatta apposta per u polu, pò esse una bona scelta per una copertura di fundazione più ligera.
Sè vo aduprate un fundamentu in polvere pressatu per applicà un fundamentu liquidu o per applicà spazii più oleosi, una spazzola per a fundazione pò fà u truccu.
Di sicuru, sè vo avete digià una spazzola di fundazione favurita, cunzidira à pruvà a formula camo.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022