Chì ci hè a diffarenza trà makeup puff è beauty blender?

Perchè duvete sceglie una spugna di maquillaje Dongshen in a vostra rutina di maquillaje?

Tutte e spugne di maquillaje Dongshen sò fatti di materiali senza lattice, chì anu una sensazione super suave è bouncy.
U blender di maquillaje Dongshen pò furnisce un aspettu liscia è uniforme, è hè adattatu per diversi cosmetichi.
Immergete cumplettamente a spugna Dongshen, spremete l'acqua in eccesso, quella bagnata assorberà u minimu i vostri cosmetichi preferiti, è sentirete l'elasticità è a dolcezza di u prossimu livellu.
I materiali premium, u disignu eccezziunale è l'excellente sperienza di maquillaje attranu a maiò parte di i cumpratori li piace.

spugna di maquillaje (23)

Makeup Sponge Beauty Blender

Vantaggiu:
1. U blender di spugna di maquillaje hè più docile cà spugna triangulare, è u maquillaje si senti bè è ùn lascia micca traccia.
2. U blender di spugna di maquillaje ùn perde micca prudutti, è ùn manghja micca u maquillaje di basa.(L'amici chì utilizanu spugna triangulari duveranu truvà chì almenu a mità di i prudutti sò aspirati da a spugna, chì deve esse persu. A spazzola di maquillaje hè un pocu megliu, ma ancu u gustu di u maquillaje di basa.)
3. U sensu di maquillaje pò esse assai chjaru, cumpletu è magre.
4. Stirrer di spugna di maquillaje per scopi umidi è secchi.(Pudete aduprà per immergete in polvere, fondu liquidu, fundamentu crema, etc. dopu chì hè umitu).
5. U blender di spugna di maquillaje pò esse usatu ripetutamente.(Ùn hè micca un prublema per aduprà per uni pochi di mesi s'ellu hè bè mantenutu).

Mancanza:
1. U prezzu hè 3-4 volte quellu di a spugna ordinaria, chì hè veramente un pocu caru, è ùn hà micca travagliatu dopu uni pochi di mesi.
2. Hè difficiuli di pulizziari, dopu à tuttu, assai make-up ferma nantu à questu.

Trucco Puff

A prima spugna deve esse usata bagnata.Siccomu assorbe più fundamentu, hè più adattatu per l'usu cù crema di fundazione è crema di fundazione.
Vantaghji: faciule d'utilizà, pò esse appiicatu nantu à a faccia sana, è pò ancu esse dissimulatu cù un spot shot.

Svantaghji:L'absorzione hè relativamente grande, è hè più adattatu per l'usu cù a crema di fundazione è a crema di fundazione.

Raccomandazione:A spugna hè più faciule per ammuccià a terra, fate attente à a pulizia di a spugna.Ricurdatevi di rimpiazzà a spugna cù una nova dopu à aduprà.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021