Perchè i Picculi Pennelli di Makeup Eye è Face sò più amabili cà Grandi Pennelli Kabuki

3Ogni volta chì vi vede un annunziu o una foto di e persone chì mettenu u maquillaje, sempre vede i grandi spazzole fluffy chì agitanu notevolmente nantu à a faccia.
Ciò chì ùn anu micca capitu, però, hè chì i picculi spazzole utilizati per u travagliu di dettagliu sò veramente vitali è insustituibili. Pudete applicà blush cù i vostri dita o fundazione cù una spugna di bellezza. Ma pudete disegnà eyeliner cù i vostri ditte? bisognu di un brush.So, quì sò qualchi picculi spazzole chì u vostru saccu di maquillaje deve esse ideale per fà u maquillaje più pulito, più faciule è più precisu.
Parechje di noi ùn anu micca ochji grossi o assai spaziu di e palpebra. Allora l'usu di una spazzola media fluffy standard per mischjà l'ombra di l'ochju ùn hà micca travagliatu per noi. Face chì l'ombra di l'ochju si estende oltre e palpebre è troppu vicinu à e sopracciglia, dendu un sguardu di l'ochju di panda ancu s'ellu ùn piace micca quella vibrazione.7
Hè per quessa chì ottene una spazzola fluffy più chjuca vale a pena di cunsiderà. Micca tutti i blending chì avete bisognu à fà nantu à i vostri ochji deve esse spargugliati nantu à una grande zona.
SUGAR Cosmetics Blend Trend Eyeshadow Brush in 042 Round hà a forma è a dimensione perfetta per questu scopu.
I pennelli di matita sò fantastichi per mette in risaltu precisu, sia u cantonu internu di l'ochju, sia u ponte di u nasu è l'arcu di Cupido. Hè ancu grande per l'eyeliner affumicatu nantu à e ciglia inferjuri, è hè stupente per l'aspettu scultoreu di e pieghe chì avemu vistu. nantu à celebrità cum'è Adele.
L'impurtanza di una spazzola per labbra sottile è affilata hè assai sottovalutata. Sè vo circate di scopre i pimples nascosti, mette un correttore nantu à sta spazzola è l'applicà à i spots hè un cambiamentu di ghjocu. Funziona ancu bè per applicà l'eyeliner alatu. Di sicuru, hè grande per l'applicazione precisa di lip liner è lipstick.
Tutti quelli chì portanu u maquillaje anu bisognu di un pennello per l'eyeliner angulatu. Iè, vi vede chì hè adupratu per l'ombra di sopracciglia è a pomata. Ma sapete chì hè veramente faciule di disegnà l'eyeliner usendu? In più di questu, allineà a linea di ciglia cun ella hè una brisa. .Travaglia ancu bè cum'è una spazzola di labbra, soprattuttu per u contouring di labbra. Se l'utilizate per applicà u correttore, pò ancu esse usatu per rinfriscà l'area di sopracciglia è di labbra.8
Ùn ci hè parechje persone chì vi diceranu chì pulverizà a vostra faccia cù una spazzola grande o applicà blush à i vostri guanciali è u mento cù una spazzola grossa hè una mala idea. out.I dui usanu una piccula spazzola fluffy per applicà u powder.They also use small powder brushes for blushes and highlighters so that the color does not spread all over the place due to the size of the brushes.
I pennelli piatti, sottili è rigidi sò ideali per disegnà e linee è poi mischjà. Questa spazzola hè utile quandu vulete pulisce e sopracciglia cù un correttore, toccu i punte di l'eyeliner disordinatu cù u fundamentu, o toccu i bordi di labbra rosse cù concealer.Plus, pudete puru aduprà per creà un smoky eyeliner!
Hè tuttu ciò chì avemu nantu à i tipi di spazzole chì pudete sceglie. Avè più idee? Ci piacerebbe sente6i vostri pinsamenti !


Tempu di Postu: 29-Mar-2022