Comu sceglie un pennello di maquillaje?

Copre i bisogni basi di tutti i vostri pennelli di maquillaje

1
Optate per spazzole cù fibre naturali invece di fibre sintetiche.I fibri organici o naturali sò più dolci è più efficaci.Sò capelli veri.Hanu cuticule chì sò megliu per appiccicà è mantene u pigmentu nantu à a spazzola finu à l'applicà à a vostra faccia.Truvate articuli senza crudeltà s'ellu hè impurtante per voi.

  • I setole più dolci è più caru sò fatti di capelli di squirrel blu.
  • Opzioni più accessibili è perfettamente accettabili includenu: caprettu, pony è sable.
  • I pennelli sintetici sò boni per applicà u maquillaje liquidu cum'è a basa è u correttore, perchè sò più faciuli di pulisce.
  • Pudete truvà una marca preferita è cumprà tutti i vostri pennelli da u stessu fabricatore, o mischjà è abbinate per creà un set sanu chì risponde à i vostri bisogni è u vostru budgetu.
    2
    Truvate spazzole cù una punta in forma di cupola.E setole in forma di cupola si stendenu più uniformemente nantu à a vostra faccia.I spazzole piatte creanu più trascinamentu quandu si applica u maquillaje.A forma curva facilita u cuntrollu di l'applicazione di u maquillaje.

    3
    Investite in pennelli di maquillaje di alta qualità.I pennelli di maquillaje in fibra naturali ponu esse caru.U prezzu di vendita, però, riflette a qualità di u pruduttu.Pudete spende quellu soldi extra per una spazzola chì puderia durà una vita, sempre chì pigliate bè cura.

    4
    Cuminciate a vostra cullezzione cù i pennelli essenziali per l'applicazione di maquillaje ogni ghjornu.Ci hè una mansa di spazzole fatte per scopi specifichi quandu si tratta di spazzole di maquillaje.Sè vo site nantu à un budgetu è vulete solu copre i principii, pudete principià cù una spazzola di fundazione, una spazzola di correzione, una spazzola blush, una spazzola per l'ombra d'ochju è una spazzola inclinata per l'ombra.



Tempu di Postu: Feb-23-2023