Set di spazzole di maquillaje professionali di lussu Dongshen in peli di capra, manicu in legnu

Descrizione breve:

U set di spazzole di maquillaje prufessiunale di 15 pezzi hè fattu di capelli di capra, ferrule di rame è manicu di legnu.I capelli di capra sò morbidi è lisci, è anu una forte presa di polvere.U disignu di manicu di altu standard hè antiscivolo, presa ferma, è ùn sarà micca stancu dopu l'usu longu.A megliu scelta per i truccatori!


Detail di u produttu

Tags di u produttu

set di pennelli per maquillaje (9)

L'usu di a spazzola di maquillaje:

Spazzola in polvere libera:U maquillaje in polvere spazzolata hà una texture setosa, è a faccia di maquillaje hè più pulita è durabile.
Pennello correttore:A testa di spazzola fina pò spazzole e zone difficiuli di ghjunghje, è l'effettu di correzione hè più uniforme è naturali.
Pennello per blush:Spazzola blush cù una curvatura naturale, mischjendu ombre, è mette in evidenza perfettamente i contorni facciali.
Pennello per ombretti:Una larga varietà.Hè bisognu di preparà spazzole d'ombra d'ochju di diverse dimensioni per currisponde à diversi metudi di contouring di l'ochji.
Spazzola per sopracciglia:Cù polvere di sopracciglia, pò disegnà una forma di sopracciglia abbastanza naturali.Hè più faciule per cuntrullà l'intensità è l'ombra cà u lapis di ciglia.
Spazzola per labbra:Delineate precisamente a forma di labbra, fate i labbra più chinu è più uniformi, è più duraturi.
Pennello di fundazione:Adupratu per applicà u fondu liquidu, i requisiti per i spazzole è u fondu liquidu sò relativamente alti.
Spazzola per contorni facciali:A caratteristica hè chì a testa di spazzola hè 45 °, a dimensione hè simile à a spazzola blush, è e setole sò più grossi.

Capelli materiale Pelu di capra, Capelli sintetici
Materiale Legnu o altre materiale secondu i bisogni di u cliente
Culore Custom, cum'è dumanda di u cliente
Features Durable, Morbido, Sanu
MOQ 500 setti
Culore è dimensione per a ferrule di capelli è manicu Pò esse persunalizatu
Imballaggio Pudemu fà imballaggi persunalizati per voi, mentri facemu solu sacchetti opp gratuiti per voi.
Campione Gratuitu o secondu a necessità di u cliente
Tempu di pruduzzione in massa 35 à 45 ghjorni
Pagamentu T/T, L/C, Paypal, Western, etc.

- UN SET DI BELLEZZA COMPLETAdi pennelli di maquillaje prufessiunali, tutti belli presentati in un elegante casu di spazzole di maquillaje per guardà i vostri pennelli in manu, in casa o in viaghju.

- FIBRA MORBIDA E SENZA PERDIMENTO:Capelli di capra di lusso, morbidi è setosi à u toccu, i capelli d'alta densità ùn si sguassate micca, mentre chì sò ancu morbidi è ipoallergenici per adattà ancu à i tipi di pelle sensibili. I capelli di ogni spazzola di maquillaje sò stati sottoposti à una rigurosa prova è ispezione, per piacè aduprate. cun cunfidenza.

- MANIGLIA ALTA STANDARD:Cù u legnu di qualità è ferrule in cumminazione.Luce è cunfortu, ùn importa micca quantu usate spazzole, ùn si senti micca stancu.Antiscivolo, presa forte, pudete operà megliu cù diverse spazzole di maquillaje, vi furnisce a megliu sperienza di produttu.

- REGALU PERFETTU:Ùn pudete micca imagine quantu stu set di spazzole di maquillaje hè populari da e donne.Ch'ella sia datu à sè stessu o cum'è un rigalu à i vostri amichi femini, farà gridà a ghjente, tutte e donne chì desideranu bellezza Vale a pena un rigalu cusì preziosu.

- Pennello di trucco Dongshenhà più di 30 anni di sperienza ricca è s'impegna à dà à i clienti prudutti d'alta qualità, Arrivà à cuncepisce belli prudutti, sente da tanti clienti felici rende tuttu più dolce!化妆刷制作流程 发货 (2) 证书 (2) 优势


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi